نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 
داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند مهم ترین موضوع بعد از شرکت در کنکور آگاهی ازاعلام نتایج کنکور سراسری 96 و دسترسی به کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری می باشد همانطور که داوطلبان گرامی در جریان هستند فاصله دریافت کارنامه تا انتخاب رشته بسیار کم می باشد بنابراین در صورت نیاز به  مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانند بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 
 
 

مراکز مشاوره و انتخاب رشته استان ها 

 
مهم ترین موضوع برای داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند انجام انتخاب رشته درست می باشد بنابراین دسترسی به راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبان بسیار مهم می باشدد بنابراین داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کنکور را دارند باید به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  دسترسی داشته باشند تا انتخاب درستی داشته باشند بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه  دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  و  انجام انتخاب رشته کنکور سراسریو آگاهی از بهترین مراکز مشاوره و انتخاب رشته استان ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.
 
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 
 
 مراکز مشاوره و انتخاب رشته حضوری و تلفنی کنکور سراسری
 
 
 

نحوه انجام انتخاب رشته کنکور سراسری

 
بسیاری از داوطلبان بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری 96  نمی دانند برای انتخاب رشته باید به چه مرکزی مراجعه کنند ویا از   نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری  اطلاع ندارند بنابراین دقت داشته باشند در صورتی که نیاز به اطلاع از بهترین مراکز برای انجام انتخاب رشته داشته باشند تنها با یک تماس می توانند از بهترین مراکز برای انجام انتخاب رشته خود با خبر شوند  ویا در صورتی که انتخاب رشته خود را به تنهایی می خواهند انجام دهند در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند با تماس تلفنی و بدون حضور سوال خود را از مشاوران تحصیلی و انتخاب رشته سامانه صدای مشاور بپرسند.
 
 
موضع بعدی بعد از انتخاب رشته دسترسی به کارنامه سبز می باشد بسیاری از داوطلبان طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه آگاهی ندارند داوطلبان دقت داشته باشند با کلیک بروی روی لینک آبی می توانند در رابطه با کارنامه سبز اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت داشتن هرگونه ابهام در رابطه با کارنامه سبز با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند. 
 
 
 

شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی

 
مرحله بعدی داوطلبانی هستند که علاقمند به شرکت در دانشگاه آزاد می باشند همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در بسیار ی از رشته ها بدون کنکور دانشجو می پذیرد داوطلبان بعد ازشرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96در صورتی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را دارند برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانند روی لینک آبی کلیک کنید. البته داوطلبان دقت داشته باشند با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها بصورت مجازی دانشجو می پذیرند بنابراین داوطلبان در صورت علاقه جهت آگاهی از شرایط تحصیل دردانشگاه های دوره مجازی و همچنین آگاهی از نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 
داوطلبانی که علاقمند به شرکت در دانشگاه علمی کاربردی هستند دقت داشته باشند  زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زمان مشخصی می باشد و داوطلبان برای ثبت نام باید به  دفترچه دانشگاه علمی کاربردی دسترسی  داشته باشند .


:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز مشاوره انتخاب رشته حضوری و تلفنی کنکور سراسری,مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی-تجربی-انسانی-هنر-زبان,انتخاب رشته کنکور,نرم افزار انتخاب رشته ,پایگاه انتخاب رشته ,انتخاب رشته تلفنی, مراکز انتخاب رشته حضوری ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

با توجه به برگزاری کنکور سراسری، داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کردند بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 - 97 برای داوطلبان کارنامه ای صادر می شود که در آن کارنامه می توانند نتایج انتخاب خود شامل قبولی یا عدم قبولی در رشته هایی که انتخاب کرده اند برسی نمایند. داوطلبانی که در سال گذشته کارنامه خود را دریافت کرده اند گزینه ای با عنوان ذخیره در کارنامه بعضی از داوطلبان وجود دارد، بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند در پایین لیست انتخاب رشته هر داوطلب گزینه ای با اسم گزینه انتخاب رشته می باشد که اگر توسط داوطلب انتخاب شود و در صورتی که داوطلب در هیچکدام از رشته های که انتخاب کرده قبول نشود دانشگاه ازاد به انتخاب خود برای داوطلب یکی از کد رشته ها را انتخاب می کند. بنابراین در صورت آگاهی از نحوه ثبت نام در ذخیره دانشگاه آزاد و آگاهی از شرایط ثبت نام بازار کار و دانشگاه  و رشته پیشنهادی دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 


چگونه در ذخیره دانشگاه آزاد قبول شویم

بنابراین داوطلبان گرامی نهایت دقت را داشته باشند در صورتی که در کارنامه آنها کلمه ذخیره ثبت شده باشد باید به دانشگاهی که کد رشته در آن اعلام شده مراجعه کنند و در صورت علاقه به رشته و دانشگاه و بادر نظر گرفتن قوانین ثبت نام خود را انجام دهند، به طور معمول همه ی داوطلبان که از طریق ذخیره برای ثبت نام اقدام می کنند در ورودی مهر یا بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. البته داوطلبانی که قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و آگاهی از  مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96 را دارند می توانند روی لینک  کلیک کنند و یا در صورت آگاهی از شرایط با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند و از خدمات تلفنی تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد

 

 

 

تراز قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد به چه صورت است 

داوطلبان گرامی دقت داشته باشید در کارنامه هر داوطلب میزان ترازی که کسب کرده نسبت به تراز آخرین نفری که در آن کد رشته قبول شده ذکر می شود یعنی اگر داوطلب حد نصاب تراز و رتبه قبولی نسبت به رشته او طوری باشد که با حدنصاب رشته دیگر در دانشگاه دیگری برابری داشته باشد اگر در رشته ای که انتخاب کرده قبول نشود اما تراز و رتبه داوطلب به رشته ای دیگر برسد دانشگاه آزاد در کارنامه داوطلب برای او گزینه ذخیره را ثبت می کند بنابراین در صورتی که سوال یا ابهامی در زمینه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد، تراز قبولی ذخیره دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام در رشته محلی که به عنوان ذخیره شناخته شده اید، داشته باشید و داوطلبان عزیزی که در ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97 شرکت کرده اند همانطور که گفتیم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 و انجام انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96  و مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی صدای مشاور بهره ببرید. 

 

منبع :  نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور انسانی, سایت انتخاب رشته کنکور انسانی, نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی, چگونه انتخاب رشته کنکور انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

داوطلبانی که در کنکور سراسری گروه انسانی شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 مهم ترین موضوع مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری و انجام انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند.

 

 

سایت انتخاب رشته کنکور انسانی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 

عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد چیست

عوامل تأثيرگذار بر انتخاب رشته تحصيلي داوطلبان شامل عوامل بيروني و عوامل درونی ميشود. مهمترين عوامل بيرونی تأثيرگذار عبارتند از خانواده، محيط آموزشی، افراد تأثيرگذار در زندگي فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثيرگذار بر اين امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناييها و مهـارتهـا، ويژگـيهـای شخصيتی، اهداف و تجربيات توصيه ميشود جهت انتخاب رشته صحيح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده كنيد كه دارای اطلاعات كافی باشند و به آنها اطمينان و اعتماد داريد و از منابعی كه جهت بالا بردن آگاهی شما در اين زمينه توسط سازمان منتشر گرديده، بهرهبرداری نمائيد. همچنين سعی كنيد محدوديتها و شرايط خاص خـود را در نظر داشته، تصوير روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمعبندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميمگيری كنيد. همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین شما داوطلب عزیز که در گروه انسانی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید. داوطلبانی که علاقمند به  آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96  و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97 هستند می توانند با کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام را مشاهده کنند و در صورت نیاز با مشاوران در راتباط باشند.

 

 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور انسانی 96 -97 دسترسی دارید

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا تخمین رتبه کنکور سراسری در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور 96 چیست

كارنامه اوليه را از طريق سايت سازمان دريافت كرده و به آن توجه نمائيد.

كدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پيشنويس درج كنيد.قبل از تكميل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد كنترل كرده و مواردی كه نياز به تأييد شما دارد را بر حسب مورد، تأييد نمائيد. نسبت به وارد كردن كدرشته های انتخابی خود از روي فرم پيشنويس در فرم انتخاب رشته اينترنتی به صورت دقيق اقدام كنيد.

به عناوين رشته و دانشگاه كه بر اساس كد رشته های انتخابی شما، نمايش داده ميشود توجه كرده و آنها را دقيقاً با رشته های انتخابی تطبيق دهيد. در اين مرحله عناوين رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمايش داده ميشود. به اين موارد دقت داشته و در صورتی كه در درج كد اشتباه كرده ايد، كد مربوطه را اصلاح نمائيد. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههايی كه نمايش داده ميشود، مورد تأييد شما است، به مرحله بعد برويد.

در آخرين مرحله رسيد انتخاب رشته 15 رقمی به همراه كدرشته محلهای انتخابی به شما نمايش داده ميشود، تأكيد ميشود حتماً فرم انتخاب رشته تكميل شده خود را چاپ كرده و تا اعلام نتايج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه داريد. بنابراین برای طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و استفاده از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری با مشاوران در ارتباط باشید.

 

 منبع : انتخاب رشته کنکور انسانی 96

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور انسانی, سایت انتخاب رشته کنکور انسانی, نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی, چگونه انتخاب رشته کنکور انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

 

کنکوری های عزیزی گروه ریاضی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 و کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری مهم ترین موضوع انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. 

 

 

 

انتخاب رشته کنکورریاضی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 - 97

 

 

عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد

عوامل تأثيرگذار بر انتخاب رشته تحصيلي داوطلبان شامل عوامل بيروني و عوامل درونی ميشود. مهمترين عوامل بيرونی تأثيرگذار عبارتند از خانواده، محيط آموزشی، افراد تأثيرگذار در زندگي فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثيرگذار بر اين امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناييها و مهـارتهـا، ويژگـيهـای شخصيتی، اهداف و تجربيات توصيه ميشود جهت انتخاب رشته صحيح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده كنيد كه دارای اطلاعات كافی باشند و به آنها اطمينان و اعتماد داريد و از منابعی كه جهت بالا بردن آگاهی شما در اين زمينه توسط سازمان منتشر گرديده، بهرهبرداری نمائيد. همچنين سعی كنيد محدوديتها و شرايط خاص خـود را در نظر داشته، تصوير روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميم گيری كنيد. بنابراین همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد برای آگاهی از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  وشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 می توانید با مشاوران در ارتباط باشید و شما داوطلب عزیز که در گروه ریاضی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید.

 

 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا تخمین رتبه کنکور سراسری در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور 96

كارنامه اوليه را از طريق سايت سازمان دريافت كرده و به آن توجه نمائيد.

كدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پيشنويس درج كنيد.قبل از تكميل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد كنترل كرده و مواردی كه نياز به تأييد شما دارد را بر حسب مورد، تأييد نمائيد. نسبت به وارد كردن كدرشته های انتخابی خود از روي فرم پيشنويس در فرم انتخاب رشته اينترنتی به صورت دقيق اقدام كنيد.

به عناوين رشته و دانشگاه كه بر اساس كد رشته های انتخابی شما، نمايش داده ميشود توجه كرده و آنها را دقيقاً با رشته های انتخابی تطبيق دهيد. در اين مرحله عناوين رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمايش داده ميشود. به اين موارد دقت داشته و در صورتی كه در درج كد اشتباه كرده ايد، كد مربوطه را اصلاح نمائيد. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههايی كه نمايش داده ميشود، مورد تأييد شما است، به مرحله بعد برويد.

در آخرين مرحله رسيد انتخاب رشته 15 رقمی به همراه كدرشته محلهای انتخابی به شما نمايش داده ميشود، تأكيد ميشود حتماً فرم انتخاب رشته تكميل شده خود را چاپ كرده و تا اعلام نتايج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه داريد.

 

  

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور

چگونه کنکوری درس بخوانیم

 

 

منبع : انتخاب رشته کنکور ریاضی 96 - 97

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور ریاضی, سایت انتخاب رشته کنکور ریاضی, دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور ریاضی, انتخاب رشته کنکور, چگونه انتخاب رشته کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 و کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری  مهم ترین موضوع مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  و انجام انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاورانسامانه صدای مشاور بسپارند.

 

 

انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97

 

 

عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد

عوامل تأثيرگذار بر انتخاب رشته تحصيلي داوطلبان شامل عوامل بيروني و عوامل درونی ميشود. مهمترين عوامل بيرونی تأثيرگذار عبارتند از خانواده، محيط آموزشی، افراد تأثيرگذار در زندگي فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثيرگذار بر اين امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناييها و مهـارتهـا، ويژگـيهـای شخصيتی، اهداف و تجربيات توصيه ميشود جهت انتخاب رشته صحيح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده كنيد كه دارای اطلاعات كافی باشند و به آنها اطمينان و اعتماد داريد و از منابعی كه جهت بالا بردن آگاهی شما در اين زمينه توسط سازمان منتشر گرديده، بهرهبرداری نمائيد. همچنين سعی كنيد محدوديتها و شرايط خاص خـود را در نظر داشته، تصوير روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشيد و پس از انجام مشورتهای لازم، جمعبندی و بر اساس نتايج حاصله، تصميمگيری كنيد. بنابراین همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین شما داوطلب عزیز که در گروه تجربی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید. در صورت تمایل برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 می توانید با کلیک بر روی لینک آبی شرایط ثبت نام را مطالعه کنید.

 

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور 96

كارنامه اوليه را از طريق سايت سازمان دريافت كرده و به آن توجه نمائيد.

كدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پيشنويس درج كنيد.قبل از تكميل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد كنترل كرده و مواردی كه نياز به تأييد شما دارد را بر حسب مورد، تأييد نمائيد. نسبت به وارد كردن كدرشته های انتخابی خود از روي فرم پيشنويس در فرم انتخاب رشته اينترنتی به صورت دقيق اقدام كنيد.

به عناوين رشته و دانشگاه كه بر اساس كد رشته های انتخابی شما، نمايش داده ميشود توجه كرده و آنها را دقيقاً با رشته های انتخابی تطبيق دهيد. در اين مرحله عناوين رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمايش داده ميشود. به اين موارد دقت داشته و در صورتی كه در درج كد اشتباه كرده ايد، كد مربوطه را اصلاح نمائيد. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههايی كه نمايش داده ميشود، مورد تأييد شما است، به مرحله بعد برويد.

در آخرين مرحله رسيد انتخاب رشته 15 رقمی به همراه كدرشته محلهای انتخابی به شما نمايش داده ميشود، تأكيد ميشود حتماً فرم انتخاب رشته تكميل شده خود را چاپ كرده و تا اعلام نتايج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه داريد.

 

 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید

بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا تخمین رتبه کنکور سراسری در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه و آگاهی از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97 می توانید  می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. 

 

 

  منبع : انتخاب رشته کنکور تجربی 96



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور تجربی, سایت انتخاب رشته کنکور تجربی, دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی, انتخاب رشته کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور


داوطلبانی که در ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97  شرکت کرده اند و موفق به مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری نشده اند و قصد شرکتو آگاهی از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را دارند، توجه داشته باشند که دانشگاه ها هر ساله به منظور تکمیل ظرفیت رشته ها، از طریق کنکور سراسری 96 و بصورت جداگانه و از طریق تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشجو می پذیرند. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ( بین الملل ) در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 رشته محل های خالی خود را ارائه دهند و داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه را دارند می توانند اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند. بنابراین داوطلبان گرامی بعد از مطالعه این مقاله در صورت داشتن سوال در رابطه با زمان، نحوه و شرایط ثبت نام و رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشار استفاده کنید.

 

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دانشگاه آزاد 

داوطلبانی که موفق به ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت دانشکاه آزاد شده اند توجه داشته باشند که نتایج تکمیل ظرفیت برای داوطلبان توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود معمولا داوطلبانی که در نیمسال اول در ثبت نام تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند در صورت قبولی از بهمن ماه می توانند در کلاس های خود شرکت کنند بنابراین برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 

داوطلبان گرامی که قصد ثبت نام درتکمیل ظرفیت کنکور سراسری را دارند دقت داشته باشند طبق اطلاعیه  سازمان سنجش تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از 23 آبان ماه آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت. همچنین  کلیه رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته 96 نتوانستند ظرفیت خود را کامل کنند در لیست رشته های تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد ممکن است با تمدید احتمالی زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تا اواخر آبان ثبت نام ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه ممکن است ثبت نام در تکمیل ظرفیت تا اواسط پاییز ادامه داشته باشد، داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که شروع سال تحصیل برای متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت در بهمن ماه می باشد بنابراین برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و دسترسی به نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,تکمیل ظرفیت, انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

با توجه به اهمیت دریافت کارنامه و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 96، زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  اکنون می خواهیم اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته و کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، داوطلبان دقت داشته باشند با توجه به گروهی که برای ثبت نام شرکت کرده اند بعد از دریافت کارنامه نتایج اولیه در صورت مجاز بودن می توانند انتخاب رشته خود را در همان گروهی که ثبت نام کرده اند می توانند انجام دهند. البته دواطلبانی که درآزمون یک گروه یا چند گروه شرکت کرده اید می توانند از رشته های این گروه و چند گروه انتخاب رشته نمایید.

 

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از داوطلبان بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری  به وجود می آید عدم آشنایی با محتویات کارنامه می باشد با توجه به اعلام نتایج در نیمه دوم شهریور ماه و فاصله بسیار کم با انتخاب رشته بهتر است داوطلبان با  محتویات کارنامه آشنا باشند تا بعد از دریافت کارنامه با توجه به اطلاعاتی که از قبل دارند متوجه وضعیت خود نسبت به دیگر شرکت کنندگان شوند.

در کارنامه ای که برای هر داوطلب صادر میشود، داوطلبان دقت داشته باشند در کارنامه نتایج اولیه علاوه بر مشخصات فردی داوطلب  مشخصات تحصیلی مثل سهمیه ها، سهمیه ناحیه منطقه، استان بومی نیز ذکر شده است. همچنین در کارنامه وضعیت مجاز به انتخاب رشته در گروه هایی که داوطلب شرکت کرده و شرایط دوره های نیمه حضوری و مجازی و دوره های روزانه و شبانه نیز ذکر شده است. داوطلبان گرامی نهایت دقت داشته باشند اگر در فرم تقاضانامه گزینه دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی را علامت زده باشند اگر مجاز به انتخاب رشته در هر کدام از این دوره ها شده باشند در کارنامه نتایج اولیه ذکر هر داوطلب ذکر می شود.  داوطلبان دقت داشته باشند انتخاب رشته ای که انجام می دهند باید براساس گروه یا گروه هایی باشد که در آزمون آن شرکت کرده باشند در صورت انجام انتخاب رشته در گروه های دیگر انتخاب رشته شما در گزینش حذف خواهد شد. داوطلبان نهایت دقت را در انتخاب رشته داشته باشند. بنابراین برای آگاهی از اعلام نتایج کارنامه سبز و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری  و جهت آگاهی از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری


 

اعلام نتایج کنکور سراسری و دریافت نتایج اولیه

همچنین نتایج داوطلبان کنکور سراسری در گروه هایی که شرکت کرده اند به عنوان نمره خام دروس امتحانی و با درصد بیان شده، با توجه به اینکه تعداد سوالات هر در س متفاوت است نمره هر درس باید با توجه به تعداد سوالات هر درس در نظر گرفت. به طور مثال در گروه ریاضی تعداد سوالات 55 می باشد که هر سوال سه نمره داردو هر سوال غلط یک نمره منفی دارد پاسخ های بی جواب هم نره ای ندارد پس اگر داوطلبی 40 سوال را درست جواب دهد و تعدا سوالات غلط او 6 تعداد سوال های بی جواب 6 باشد پس درصد آن داوطلب برای درس ریاضی حدود 6/60 می باشد... بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند ضریب برای هر درس متفاوت است پس برای محاسبه نمره کل داوطلبی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و در زیر گروه 1 با توجه به ضرایب دروس عمومی و اختصاصی که بترتیب زبان و ادبیات فارسی )ضریب 4)، زبان عربی (ضریب 2)، فرهنگ و معارف اسلامی (ضریب 3)، زبان خارجی )ضریب 2)، ریاضی(ضریب 4)، فیزیک (ضریب 3) و شیمی (ضریب 2) می باشد.

بنابراین داوطلبان گرامی برای دانستن نحوه محاسبه نمره کل برای اطلاع داوطلب کنجکاو مفید می باشد. در صورت نیاز به انتخاب رشته  و آگاهی از میزان  تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97 و همچنین دسترسی به تخمین رتبه کنکور سراسری و آگاهی از نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97  و پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و هرسوالی که دارید سامانه صدای مشاور تحصیلی شما را تا رسیدن به موفقیت در کنکور 96-97 همراهی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

منبع :  دریافت کارنامه و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: دریافت کارنامه و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری, کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری, دریافت کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری, دسترسی به کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری, دریافت اعلام نتایج کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

کنکوری های عزیزی که در انتخاب رشته خود دچار مشکل شده ای ویا از انتخاب خود راضی نیستید آیا از کارنامه سبز باخبر هستید..... داوطلبانی که در ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97  شرکت کرده اند و مجاز به  انتخاب رشته کنکور سراسری شده اند دقت داشته باشند شاید بسیاری از داوطلبان از طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه و شرایط استفاده از آن خبر نداشته باشند در این مقاله توضیحاتی در رابطه با در چه صورتی می توانید از کارنامه سبز استفاده کنید و یا کارنامه سبز شامل چه داوطلبانی می باشد توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. همانطور که گفتیم داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که کارنامه سبز به کارنامه ای گفته می شود که با اسم های کارنامه نهایی و یا کارنامه محرمانه هم شناخته می شود که با توجه به سال های قبل یک هفته بعد پس از اعلام  نتایج نهایی کنکور سراسری  منتشر خواهد شد، داوطلبان عزیز دقت داشته باشند کارنامه سبز برای آن دسته از کنکوری های صادر می شود که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند و در زمان معین برای انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کرده اند. پس داوطلبان عزیز دقت داشته باشند کارنامه سبز برای داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته نشده اند صادر نخواهد شد و این داوطلبان باید به ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور شرکت کنند تا شانس خود را در شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند.

 

 

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری

 

همانطور که در ابتدا گفتیم کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای داوطلبانی قابل استفاده می باشد که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده باشند و در انتخاب رشته ای که انجام داده اند در یک انتخاب رشته خود قبول شده باشند، کنکوری های عزیز دقت داشته باشند در صورتی می توانند از کارنامه سبز استفاد کنند که از رشته ای که در آن انتخاب شده اند ناراضیند و اصلن تصمیم به تحصیل در آن کد رشته را ندارند. 

بنابراین داوطلبانی که در یک رشته محل در دانشگاه دولتی روزانه قبول شده اند و تمایل به ثبت نام در رشته مورد نظر را ندارند و نمی خواهند از ثبت نام در کنکور سراسری سال بعد محروم شوند، می توانند با استفاده از کارنامه سبز یا همان کارنامه محرمانه درخواست برسی اشتباه و انتخاب رشته اشتباه دهند ویا در صورت قبولی در رشته و عدم علاقه به رشته مورد نظر می توانند درخواست انتقال به یکی از انتخاب های پایینی خود را بدهند این داوطلبان باید درخواست برسی انتخاب های پایین خود را از طریق سازمان سنجش انجام دهند. 

بنابراین داوطلبان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در رابطه با نحوه استفاده از کارنامه سبز و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز برای انتقال، ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته ،ثبت درخواست انتقال به یکی از انتخاب های پایینی داشتید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور مشورت نمایید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

 

 

 

زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

داوطلبان گرامی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند و قصد ثبت نام درتکمیل ظرفیت کنکور سراسری را دارند دقت داشته باشند طبق اطلاعیه سازمان سنجش تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از 23 آبان ماه آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت. همچنین کلیه رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته 96 نتوانستند ظرفیت خود را کامل کنند در لیست رشته های تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد ممکن است با تمدید احتمالیزمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تا اواخر آبان ثبت نام ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه ممکن است ثبت نام در تکمیل ظرفیت تا اواسط پاییز ادامه داشته باشد، داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که شروع سال تحصیل برای متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت در بهمن ماه می باشد بنابراین برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می توانید با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

منبع: مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری, نحوه استفاده از کارنامه سبز, چه زمانی از کارنامه سبز استفاده می شود, استفاده از کارنامه سبز در انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 2167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

آیا از نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود باخبر هستید 

آیا می دانید به چند درصد از سوالات پاسخ درست داده اید 

آیا از لیست سوالات و نمونه سوالات امسال و سال قبل آگاهی دارید

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با مشاوران تحصیلی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

توجه توجه فرصت را از دست ندهید برای دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96 با اقدام کنید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند و موفق به حضور در جلسه امتحان شده اند، بدانند اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96، هفته دوم خرداد ماه 96 می باشد.برای دریافت اطلاعات و زمان دقیق دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

دریافت سوالات ، تخمین رتبه و انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 - 97

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، مهم ترین موضوعی که بعد از امتحان ذهن آنها را درگیر میکند، دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96 و اینکه به چه تعداد از سوالات پاسخ درست داده اند درصد پاسخویی آنها به هر درس چقد بوده آیا امکان قبولی در آزمون کارشناسی ارشد را دارند یا نه رتبه و تراز قبولی آنها به چه صورت است آیا با تراز و رتبه ای که آورده اند در دانشگاه قبول می شوند ومهم ترین سوالی که برای آنها به وجود می آید این است با این رتبه و ترازی که آورده اند در کدام دانشگاه ویا چه رشته ای قبول می شوند آیا شانس قبولی در رشته دلخواه خود را دارند.. داوطلبان عزیز باید این خبر را به شما بدهیم که برای پاسخ به همه سوالات خود شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا در وهله اول لیست سوالات و کلید پاسخگویی آن را در اختیار شما قرار دهند بعد از مشخص شدم میزان درصد شما با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ای که در اختیار شما قرار می دهند می توانید از تراز و یا رتبه خود باخبر شوید بعد از مشخص شدن رتبه ، مهم ترین موضوع انتخاب رشته برای داوطلبان می باشد. مشاوران سامانه صدای مشاور برای انتخاب رشته درست بر اساس تراز و علایق شما نرم افزار انتخاب رشته را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین برای پاسخ به تمامی سوالات خود با مشاوران در تماس باشید.

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96


اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاهقبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی! یعنی به هیج وجه تصور نکنید که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

 

آیا از بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد باخبر هستید

با توجه به تعدد رشته های کارشناسی ارشد منابع مطالعه آن ها نیز متفاوت می باشد در اینجا منابع برخی از رشته هارا در اختیار شما قرار می دهیم برای دریافت بهترین منابع برای رشته های دیگر می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی : 

تاب زبان تخصصی دکتر داور ونوس در کنار نرم افزار گزینه آخر نیز گزینه ی خوبی برای مطالعه می باشد.

كسب درصد بالا با تسلط بر بانک لغت نرم افزار گزینه آخر و مطالعه كتاب‌های فوق با توجه به اظهار قبولی‌های سال‌های گذشته به راحتی ممكن است.

ریاضی عمومی، مولف: محمودیان

با توجه به تکرار سوالات در سال های مختلف، حل سؤالات كنكور سال های گذشته، بسیار توصیه می شود.

آمار و احتمال :

آمار و کاربرد آن در مدیریت، آذر و مومنی

آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد و حسابداری، محمد نژاد شورکایی

ا توجه به تکرار سوالات در سال های مختلف، حل سؤالات كنكور سال های گذشته، بسیار توصیه می شود.

 

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

 دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96 97

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 97-96

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

 ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد علوم قضایی

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 96 

 منبع: اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد, نتایج کارشناسی ارشد, دریافت نتایج کارشناسی ارشد, نتیجه آزمون کارشناسی ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، مهم ترین موضوعی که بعد از امتحان ذهن آنها را درگیر میکند، دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96 و اینکه به چه تعداد از سوالات پاسخ درست داده اند درصد پاسخویی آنها به  هر درس چقد بوده آیا امکان قبولی در آزمون کارشناسی ارشد را دارند یا نه رتبه و تراز قبولی آنها به چه صورت است آیا با تراز و رتبه ای که آورده اند در دانشگاه قبول می شوند ومهم ترین سوالی که برای آنها به وجود می آید این است با این رتبه و ترازی که آورده اند در کدام دانشگاه ویا چه رشته ای قبول می شوند آیا شانس قبولی در رشته دلخواه خود را دارند.. داوطلبان عزیز باید این خبر را به شما بدهیم که برای پاسخ به همه سوالات خود شما می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا در وهله اول لیست سوالات و کلید پاسخگویی آن را در اختیار شما قرار دهند بعد از مشخص شدم میزان درصد شما با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ای که در اختیار شما قرار می دهند می توانید از تراز و یا رتبه خود باخبر شوید بعد از مشخص شدن رتبه ، مهم ترین موضوع انتخاب رشته برای داوطلبان می باشد. مشاوران سامانه صدای مشاور برای انتخاب رشته درست بر اساس تراز و علایق شما نرم افزار انتخاب رشته را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین برای پاسخ به تمامی سوالات خود با مشاوران در تماس باشید.

 

انتشار سؤالات آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1396 و كليد سؤالات پس از برگزاری آزمون


سؤالات هريک از كد رشته‌هاي امتحانی مذكور تا پايان روز شنبه (9/2/96) برروی سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد. كليد اوليه سؤالات آزمون نيز از روز چهارشنبه 13/2/96 برروي سايت قرار خواهد گرفت. داوطلبان مي‌توانند هرگونه مطلبی در خصوص سؤالات و كليد آزمون دارند، از روز پنج‌شنبه 14/2/96 لغايت دوشنبه 18/2/96 منحصراً از طريق «سيستم پاسخگویی الكترونيكی» به سازمان ارسال نمايند. بديهی است، تقاضاهایی كه از طريق ديگر و يا بعد از تاريخ 18/2/96 واصل گردد قابل بررسي و پاسخگویی نمی باشد.
بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت سوالات و کلید آزمون با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 

دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند و موفق به حضور در جلسه امتحان شده اند، بدانند اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 96، هفته دوم خرداد ماه 96 می باشد.برای دریافت اطلاعات دقیق و زمان دقیق دریافت نتایج  نتیجه آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند. 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 

اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاهقبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
 ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی! یعنی به هیج وجه تصور نکنید که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

 

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک کنید.

 دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد 96

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد96-97

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96 97

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 97-96

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

 ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد علوم قضایی

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 96 - 97 

منبع: دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: دریافت سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد 96, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد, نمونه سوالات کارشناسی ارشد, کلید پاسخگویی به سوالات آزمون کارشناسی ارشد, سوالت کارشناسی ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان فرصت را از دست ندهید برای دریافت اطلاعات در رابطه با زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 و انجام ثبت نام صحیح نیازمند دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 هستید، دفترچه ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. عده ای از داوطلبان زمان مطالعه دفترچه را ندارند بنابرای برای دریافت اطلاعات در رابطه با سهمیه بندی، لیست رشته های فنی حرفه ای بدون آزمون، شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین برای آگاهی از همه شرایط پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه های فنی حرفه ای با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

برای انجام  ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای  دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید.
پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های كاردانی پيوسته نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی با توجه به اعلام رشته محل‌های جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌های تحصيلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای و زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

داوطلبانی که به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای هستید، کارت ورود به جلسه  3 تا 5 روز قبل از برگزاری کنکور توزیع میشود، داوطلبان آگاه باشند زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای روز 13 مرداد ماه 96 میباشد، برای حضور در کنکور فنی حرفه ای نیازمند کارت ورود به جلسه آزمون هستید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران در تماس باشید تا شما را در جریان همه ی اطلاعات آزمون قرار دهند.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96

 

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 

 

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در  تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.
 
دروس عمومی و پایه:
ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)
ــ عربی (۱و۲)
ــ دین و زندگی (۱و۲)
ــ انگلیسی (۱و۲)
ــ ریاضی (۱و۲)
ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه
ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی
 
منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:
رشته کامپیوتر:
ــ مبانی کامپیوتر
ــ سخت افزار
ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)
ــ شبکه های کامپیوتری
ــ سیستم عامل (۱و۲)
ــ بانک اطلاعاتی
ــ ریاضی3
 
رشته ساختمان:
ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی
ــ روش های اجرایی ساختمان سازی
ــ نقشه کشی ساختمان
ــ نقشه برداری ساختمان
ــ ایستایی ساختمان
ــ ریاضی3
 
رشته نقشه کشی معماری:
ــ شناخت مواد و مصالح
ــ آشنایی با بناهای تاریخی
ــ عناصر و جزئیات
ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری
ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری
ــ تاسیسات ساختمان
 
رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی
ــ روشهای تعیین موقعیت
ــ فتوگرامتری مقدماتی
ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)
ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی
ریاضی3
 
رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان
ــ مبانی هنرهای تجسمی
ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک
ــ عکاسی 2
ــ طراحی (۱و۲)
 
رشته الکترونیک:
ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی
ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه
ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2
ــ ریاضی3
ــ مبانی دیجیتال

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

 زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96


 منبع: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96   



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای, دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, دفترچه فنی حرفه ای, دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای, دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبان و دانشجویان عزیز که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی را دارید برای دریافت اطلاعات در رابطه با زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی و شرایط ثبت نام ، شهریه پرداختی دانشگاه ها و هر سواله دیگری که دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97 با سوابق تحصیلی

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش براساس سوابق تحصیلی بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از مرداد نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند. در روش پذیرش با سوابق تحصیلی هر داوطلب می‌تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی باشد. ثبت‌نام و انتخاب رشته فقط به روش اینترنتی است و تمام داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت اعتباری شامل شماره سریال ثبت‌نام و رمز ورود را برای انجام امور بعدی به دقت نگه‌داری کنند. پس از تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت‌نام،‌ انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی خود را یادداشت کنند. پس برای داشتن ثبت نام صحیح، ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید .معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت نام با تاخیر از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری تخصصی سال 95 این دانشگاه خبر داد.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام کاردانی با کارشناسی و آگاهی از شرایط ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

آیا از زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97 خبر دارید 

اگر می خواهید از زمان ثبت نام شهریه و منابع مطالعاتی و هر سوالی که در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دارید

با خبر شوید با سامانه صدای مشاور

اکنون از سراسرکشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید تماس

از 8 صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

 زمان دقیق ثبت نام کاردانی به کارشناسی 96 -97

 

 ثبت نام بدون کنکور متقاضیان کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 

کلیه پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که به هر دلیلی در مهرماه سال جاری موفق به ثبت نام و شروع به تحصیل درواحد های دانشگاهی محل پذیرش خود نشده اند، میتوانند از بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود در واحد های دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند. وی با اشاره به عدم دریافت هزینه‌ای برای این دسته از متقاضیان ثبت نام نیمسال اول مرخصی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد وی از متقاضیان خواست تا برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام نیمسال دوم به واحد های دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. بنابراین متقاضیان ثبت نام کاردانی به کارشناسی و کارشناسی و دکتری  می توانند برای دریافت اطلاعات با مشاوران سامانه صدای مشاور در زمینه های لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام کنکور سراسری و هر دانشگاه نزدیک محل پذیرش  یا سکونت خود در تماس باشند.

 

نحوه پذیرش در رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد

ﭘﺬﻳﺮش داﻧﺸﺠﻮ در ﻛﻠﻴﻪ رشته های تحصیلی ﻏﻴﺮﭘﺰﺷﻜﻲ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﻲ و رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﻣﻬﻨﺪﺳـﻲ ﺑﻬﺪاﺷـﺖ ﻣﺤـﻴﻂ، ﺻـﺮﻓﺎ ﺑﺮاﺳﺎس ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ معدل کل دوره کاردانی متقاضیان و در سایر رشته های گروه پزشکی این دانشگاه ﺷـﺎﻣﻞ اﺗـﺎق ﻋﻤـﻞ،ﻣﺎﻣـﺎﻳﻲ ﺳـﺎﺧﺖ پروتزهای دندانی علوم آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎﻫﻲ، بهداشت عمومی و هوشبری ﺑﺮاﺳﺎس آزﻣﻮن ﺻﻮرت ﮔﻴﺮد،بنابرای داوطلبان برای آگاهی و دریافت اطلاعات در رابطه با ﺗﺎرﻳﺦ، ﻧﺤﻮه اﻧﺘﺨﺎب رﺷﺘﻪ و ﻫﻤﭽﻨـﻴﻦ ﻛﺪ رﺷـﺘﻪ ﻣﺤﻞ های دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند تا شما را در امر ثبت نام و انتخاب رشته یاری کنند.

 

 
آغاز ثبت نام از متقاضیان مقطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم از اول آبان ماه

 کلیه متقاضیان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته وناپیوسته در نیمسال دوم سال جاری از چند روز آینده می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان پس از ثبت نام و تهیه نسخه چاپی از رسید ثبت نام خود می توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام خود به واحد دانشگاهی محل پذیرش و یا وب سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: هیچگونه محدودیتی برای داوطلبان برای مراجعه به سامانه برای ثبت نام وجود ندارد و کلیه متقاضیان اعم از افرادی که در آزمون سراسری شرکت نموده و یا ننموده اندامکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را در این مقاطع خواهند داشت. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و شرایط و مدارک لازم و همچنین آگاهی از شهریه پرداختی با مشاوران سامانه صدای مشاور با شماره 9099071611 در تماس باشید.

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با ثبت نام در مقاطع و دانشگاه ها روی لینک های زیر کلیک کنید.

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکورسراسری 96 

منابع کنکور سراسری 96| فهرست منابع کنکور(آزمون)آزادو سراسری96-95

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96

روش های برنامه ریزی درسی

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

 دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96-95

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

 ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

 ثبت نام کنکور سراسری96

 تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام کنکور (آزمون) دکتری دانشگاه آزاد 96

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد96

  منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97   



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, آخرین مهلت زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, دسترسی زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96, 97, ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان عزیز ی که در کنکور سراسری امسال شرکت نکرده اند و یا در جلسه امتحان غایب بوده اند فرصت را از دست ندهندبرای آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته، شهریه پرداختی با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

 

زمان دقیق ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد 96 - 97

زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 96 هفته دوم اردیبهشت می باشد. دانشگاه آزاد برای ترم های مهر و بهمن هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 95 - 96 ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سر بزند. این  سامانه ثبت نام مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست. برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 و انجام انتخاب رشته خود با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. 

 

شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

بیش از 4 سال است که دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود. شما داوطلب و دانش آموزی که نتونستی تو کنکور شرکت کنی یا اینکه حد نصاب نمره قبولی رو نیوردی دیگه نگران نباشید دانشگاه آزادبدون کنکور هم دانشجو ثبت نام می کنه برای آگاهی از لیست رشته ها، لیست دانشگاه های آزاد که بدون کنکور ثبت نام می کنند یا اینکه می خواید بدونید تو چه دانشگاهی چه رشته های بدون کنکور قبول می کنند شرایط پرداخت شهریه، سوابق تحصیلی ویا هر سوالی که توذهنه شما وجود داره و جوابشو نمی دونید می توانید سوالاتتون رو از مشاوران ما بپرسید.

 

زمان دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 

بعد از تاریخ برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افزار تخمین رتبه کنکور و انتخاب رشته با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس  9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

لیست برخی از رشته های دانشگاه ها ی سراسری و آزاد

 

در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

آمار و سنجش آموزشي

30127

آمار و کاربردها

40336

ايمني صنعتي

30123

رياضيات و کاربردها

40271

طراحي و مهندسي پتروشيمي

20922

علوم اقتصادي - اقتصاد نظري

30950

علوم مهندسي

30953

علوم مهندسي - رياضي مهندسي

30951

علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي

30954

علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي

30952

علوم مهندسي - فيزيک مهندسي

50397

علوم و مهندسي آب

41018

علوم کامپيوتر

40082

فناوري صدا

30201

فيزيک

30231

فيزيک مهندسي

60220

معماري داخلي

 

برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 

روش های تست زنی

روش های برنامه ریزی درسی

علت استرس دانش آموزان در امتحان

نمونه کارنامه کنکور سراسری 

عوامل موثر بر افت تحصیلی

 5 روش درست مطالعه برای قبولی در کنکور

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

دفترچه کنکور سراسری 96

لیست رشته های کنکور سراسری

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دفترچه راهنمای کنکور سراسری و آزاد96

تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

تخمین رتبه کنکور سراسری

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95  

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 منابع کنکور سراسری و آزاد96

دفترچه کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سازمان سنجش

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع:  زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96    



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه, لیست رشته های بدون کنکور, انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

داوطلبان و دانشجویانی که در کنکور سراسری امسال شرکت نکرده اند و یا در جلسه امتحان  غایب بوده اند فرصت را از دست ندهند، برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سراسر کشور، شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین برای آگاهی از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور، مشاور دهنده دانشگاه آزاد در تماس باشید.

 

لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد 96 | ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد 96-97

 

دانشگاه آزاد برای ترم های مهر و بهمن هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

برای ثبت نام بدون کنکور ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سر بزند.

این سامانه ثبت نام مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست .

 

لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد96

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 بیش از 4 سال است که دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد.ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود.شما داوطلب و دانش آموزی که نتونستی تو کنکور شرکت کنی یا اینکه حد نصاب نمره قبولی رو نیوردی دیگه نگران نباشید دانشگاه آزادبدون کنکور هم دانشجو ثبت نام می کنه برای آگاهی از لیست رشته ها، لیست دانشگاه های آزاد که بدون کنکور ثبت نام می کنند یا اینکه می خواید بدونید تو چه دانشگاهی چه رشته های بدون کنکور قبول می کنند شرایط پرداخت شهریه، سوابق تحصیلی ویا هر سوالی که توذهنه شما وجود داره و جوابشو نمی دونید می توانید سوالاتتون رو از مشاوران ما بپرسید.

 

 

 

 
مشاوره دهنده تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تماس باشید 
برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید
تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب
حتی ايام تعطيل

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

در این جداول نمونه رشته های گروه ریاضی و تجربی و هنر را در اختیار شما قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

آمار و سنجش آموزشي

30127

آمار و کاربردها

40336

ايمني صنعتي

30123

رياضيات و کاربردها

40271

طراحي و مهندسي پتروشيمي

20922

علوم اقتصادي - اقتصاد نظري

30950

علوم مهندسي

30953

علوم مهندسي - رياضي مهندسي

30951

علوم مهندسي - علوم مهندسي زيست محيطي

30954

علوم مهندسي - علوم مهندسي محاسباتي

30952

علوم مهندسي - فيزيک مهندسي

50397

علوم و مهندسي آب

41018

علوم کامپيوتر

40082

فناوري صدا

30201

فيزيک

30231

فيزيک مهندسي

60220

معماري داخلي

40033

مهندسي پليمر - پليمر

40904

مهندسي دريا- دريانوردي

40201

مهندسي شيمي

40310

مهندسي صنايع

41202

مهندسي هسته اي

30228

مهندسي اپتيک و ليزر

30253

مهندسي اپتيک و ليزر - اپتوالکترونيک

30251آب و هواشناسي

20107

ادبيات داستاني

20927

اقتصاد اسلامي

20401

الهيات و معارف اسلامي - اديان و عرفان

20402

الهيات و معارف اسلامي - تاريخ و تمدن ملل اسلامي

20407

الهيات و معارف اسلامي - فقه ومباني حقوق اسلامي

21202

امور گمرکي

21117

ايران شناسي

60119

باستان شناسي

20929

بانکداري اسلامي

21103

تاريخ

21098

تاريخ - دبيري

21413

تربيت دبير تربيت بدني و علوم ورزشي

20122

تربيت دبير زبان و ادبيات فارسي

21518

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

21532

جغرافيا و برنامه ريزي گردشگري

21533

جغرافيا و برنامه ريزي منطقه اي

21501

جغرافياوبرنامه ريزي شهري

21531

جغرافياي سياسي (آمايش و مديريت سياسي فضا)

21301

حسابداري

21311

حسابداري - حسابرسي

21310

حسابداري -دولتي

21309

حسابداري- مالياتي

20803

حقوق

20404

دبيري الهيات و معارف اسلامي

20206

دبيري زبان و ادبيات عربي

20878

روابط سياسي ( روابط ديپلماتيک

اقيانوس شناسي

10503

بهداشت مواد غذايي

50502

جنگلداري

50201

زراعت و اصلاح نباتات

50195

زراعت و اصلاح نباتات - اصلاح نباتات

50194

زراعت و اصلاح نباتات - زراعت

30401

زمين شناسي

30552

زيست شناسي - دبيري

30551

زيست شناسي - علوم جانوري

30547

زيست شناسي - علوم گياهي

30524

زيست شناسي دريا

30546

زيست شناسي سلولي و مولکولي

30530

زيست شناسي سلولي و مولکولي ـ ژنتيک

30522

زيست شناسي سلولي و مولکولي- بيوشيمي

30542

زيست شناسي سلولي و مولکولي- بيوفيزيک

30541

زيست شناسي سلولي و مولکولي- علوم سلولي و مولکولي

30561

زيست شناسي سلولي و مولکولي-زيست فناوري

30540

زيست شناسي سلولي و مولکولي-ميکروبيولوژي

30501

زيست شناسي- عمومي

50507

شيلات

50638

شيلات - بوم شناسي آبزيان شيلاتي

50639

شيلات - تکثير و پرورش آبزيان

50640

شيلات - صيد و بهره برداري آبزيان

50641

شيلات - فرآوري محصولات شيلاتي

ادبيات نمايشي

60140

ارتباط تصويري

60147

تلويزيون و هنرهاي ديجيتالي

60301

سينما- کارگرداني

60106

صنايع دستي

60102

طراحي صنعتي

60145

طراحي پارچه

60130

طراحي پارچه و لباس - طراحي چاپ پارچه

60128

طراحي پارچه و لباس - طراحي لباس

60129

طراحي پارچه و لباس- طراحي بافت پارچه

60148

طراحي لباس

60303

عکاسي

60124

فرش

60142

مرمت بناهاي تاريخي

60118

مرمت و احيا بناهاي تاريخي

60302

موسيقي

60111

نقاشي

60307

نمايش - ادبيات نمايشي

60305

نمايش - بازيگري

60315

نمايش - صحنه آرايي

60323

نمايش - نمايش عروسکي

60314

نمايش- کارگرداني

60172

نوازندگي موسيقي ايراني

 

 

 
برای دریافت اطلاعات در رابطه با کنکور و دانشگاه آزاد روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

دفترچه کنکور سراسری 96

لیست رشته های کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

دفترچه راهنمای کنکور سراسری و آزاد96

تاریخ و زمان برگزاری کنکور (آزمون) سراسری و آزاد96-95

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

تخمین رتبه کنکور سراسری

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

مهلت (زمان) دریافت کارت ورود به جلسه آزمون (کنکور)

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد96-97

 منابع کنکور سراسری و آزاد96

دفترچه کنکور سراسری 96

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه ازاد , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد , ثبت نام رشته های بدون کنکور(آزمون)دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکوررشته های دانشگاه ازاد , رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد